Breaking Dawn

 2010.06.12. 13:31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eljött a nap, elrohantam megvenni az előre megrendelt példányomat.hazaértem, leültem és egyhuzamban kiolvastam.
Jó lett.Mindenképp úgy van megírva hogy tetszen, hiszen minden megtörténik benne amire az előző 3 könyv alatt vártunk.
Ennek ellenére van vele problémám...Szinte már filmszerű.Nem szépirodalom, már nem is olyan részletes mint az előzőek.Az írónő stílusa ugyan kiforrottabb, de mégis az egész sántít.Túl gyerekeknek van, túl hollywood-i, túl nyálas merem azt mondani.Rohadtul élveztem, de az egész olyan mint az utolsó oldalain lévő vélemények.13-14 éves kislányok írnak arról hogy várnak az őőőő Edwárdjuuukraa.Bleh.Mikor elkezdtem az első könyvvel, nem tudtam letenni.Kicsit csalódást okoz, hogy ennyire szirupossá, sztároltá,imádottá vált ez az egész.Mindenről a film tehet, meg Robert Pattison bájos pofija, de akkor is agyhúgykövet kapok az ilyen kislányoktól.
Jó könyv tehát, aki erre vár az olvassa el mindenképpen de ne egy dosztojevszkijre számítson.

Címkék: breaking könyvkritika dawn

A bejegyzés trackback címe:

https://meghasad.blog.hu/api/trackback/id/tr472076167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása